Hvor finner jeg informasjon om mine abonnement og fornyelser?
Informasjon knyttet til dine abonnement finner du her https://app.autogear.com/dashboard/subscription
- Abonnementsperiode (gyldig fra og til)
- Faktureringsintervall. Standard intervall er årlig
- Standard sjåfør
Hvor finner jeg informasjon om min Kontoprofil?
Kontoprofil
Logg deg inn i kjøreboken og gå til Konto i menyen på venstre og velg Kontoprofil
Her finner du informasjon som Kontonavn, kontotype, bedriftsnavn, postadresse, kontaktperson m.m
Dersom du er kontoeier kan du gjøre endringer på dette bildet. Det er også her du finner fakturaarkivet ditt hvor du kan hente ut kopier og legge til mottaksadresse for faktura dersom du ønsker å endre på dette.
Kontoprofil finner du her: https://app.autogear.com/dashboard/account-settings
Våre brukere er på egne Autogear-kontoer, kan jeg samle dem til én felleskonto?
Flytte over uten turer
Vi kan registrere en GPS, kjøretøy og brukere på en ny konto.
Historikken som følger med avtales med kundeservice.
Når vi gjør en overføring vil man ikke lengre ha tilgang til den gamle kontoen og turer som er eldre enn avtalt, derfor anbefaler vi å hente ut en rapport på disse turene.
Hvordan gjøres dette i praksis:
Kunden og Autogear kundeservice blir enige om en dato for overføringen.
Kunden sørger for at rapporteringen er ferdig på den gamle kontoen, slik at man har PDF eller Excel-filene man trenger til avtalt tid.
Eksempel:
- GPS og bruker skal flyttes over til en ny konto fra 1. januar
- Brukeren får frist til 4. januar med å gjøre seg ferdig med rapporteringen for forrige måned (desember), og er dermed klar til å flyttes over.
- Vi gjør oppføring på en ny konto den 4. januar, og henter inn turer fra og med 1 januar.
- Brukeren får invitasjon til ny konto og er i gang på ny konto
Hva om jeg senere trenger tilgang til mine gamle turer?
Ved behov har vi mulighet å åpne gammel konto eller å være behjelpelig med å hente ut rapport.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.