Får du feilmelding når du logger deg i inn i kjøreboken? Da kan du finne hjelp og tips her.
9 påloggingsforsøk gjenstår før du blir låst ute i 30 min.
Får du denne beskjeden er e-post eller passord feil. Sett nytt passord ved å klikke på "Glemt passord?". Kontakt kundeservice for å endre påloggings e-post.
Kommer du til et vindu for registrering av abonnement?
Om du tidligere var registrert på vår gamle portal men er blitt overført kan du ikke ha det samme passordet for da tror systemet at du prøver å logge deg på den gamle portalen, du må derfor sette et nytt passord. https://app.autogear.com/forgot-password
Skjermen blir grønn når jeg logger inn.
Får du logget inn men kommer til en grønn skjerm betyr det at du må slette informasjonskapslene for Autogear sin nettside, da kan du bruke denne lenken for å slette kun det som tilhører kjøreboken: https://app.autogear.com/clearstorage.html
Jeg får beskjed om at jeg ikke har gyldig abonnement selv om jeg har det.
Får du logget inn men får beskjed om at du ikke har noe aktivt abonnement er du ikke tildelt tilgang til abonnementet. Du kan da enten ta kontakt med kontoeier eller kundeservice så hjelper vi deg.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.