Jeg ser ingenting når jeg logger inn i appen
Dersom du ikke ser bilene eller sporingsenhetene dine når du logger deg inn kan du følge disse stegene for å feilsøke.
- Sjekk om du er tildelt abonnement på https://app.autogear.com/dashboard/subscription
- Synligheten på biler bestemmes ut fra personvernet til sjåføren, dette kan du se på https://app.autogear.com/dashboard/user-list i kolonnen Personvern og Synlighet på kartet
Jeg har ikke gitt appen tillatelse til å bruke Stedstjenester og bakgrunnsoppdatering
Appen må ha tilgang til lokasjon og GSM, 3G, 4G eller 5G for å fungere.
Dersom du ikke ga appen tilgang når du åpnet den første gang kan du aktivere dette ved å følge disse stegene.
Android: Gå til Innstillinger - Apper - Locator
Gi tilgang til sted og bakgrunnsoppdatering
Iphone: Gå til innstillinger - scroll ned til du finner Locator og gå inn
Gi tilgang til sted og bakgrunnsoppdatering
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.