Jeg ser ingenting når jeg logger inn i appen
Dersom du ikke ser bilene eller sporingsenhetene dine når du logger deg inn kan du følge disse stegene for å feilsøke.
- Sjekk om du er tildelt abonnement på https://app.autogear.com/dashboard/subscription
- Synligheten på biler bestemmes ut fra personvernet til sjåføren, dette kan du se på https://app.autogear.com/dashboard/user-list i kolonnen Personvern og Synlighet på kartet
Jeg har ikke gitt appen tillatelse til å bruke Stedstjenester og bakgrunnsoppdatering
Appen må ha tilgang til lokasjon og GSM, 3G, 4G eller 5G for å fungere.
Dersom du ikke ga appen tilgang når du åpnet den første gang kan du aktivere dette ved å følge disse stegene.
Android: Gå til Innstillinger - Apper - Locator
Gi tilgang til sted og bakgrunnsoppdatering
Iphone: Gå til innstillinger - scroll ned til du finner Locator og gå inn
Gi tilgang til sted og bakgrunnsoppdatering
Min bil vises på kysten utenfor Afrika
Dersom kjøretøyet ditt vises i havet ved kysten av Afrika, står det trolig på posisjonen Null Island (koordinatene 0°N 0°E). Dette skjer når GPS-enheten eller Tag-enheten ikke har fått en gyldig posisjon, og sender 0 som bredde- og lengdegrad. Da vises bilen automatisk på dette punktet på kartet.
Vanlig GPS-enhet?
Sørg for at enheten er tilkoblet strøm, har god sikt til himmelen, og er riktig montert. Posisjonen vil normalt oppdatere seg automatisk når signalet er tilbake.
Bruker du en Tag?
Dersom det er en Tag, kan dette skyldes at den ikke er aktivert. Hold Tag-en mot en magnet for å aktivere batteriet. Hvis problemet vedvarer, ta kontakt med kundeservice.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.