Slik kobler du din Visma.net Expense mot Autogear
Har Visma-integrasjonen sluttet å fungere? Les mer nederst på siden
Innstillinger
Kjørebok
Slik sender du til Visma fra din Autogear kjørebok
https://www.autogear.no/no/Trip/TripLog
Når du er ferdig med å redigere og klassifisere dine turer på Autogear kan du sende dem til Visma. Det gjør du ved å bruke avkrysningsboksen til venstre, eller Velg alle. Når en eller flere turer er valgt vises Visma-symbolet øverst.
Klikk der for å sende over turene når du er klar for det. Du kan sende én og én tur hvis du ønsker det. De vil ligge samlet til behandling i Gps system. I dette eksempelet er det 1 ny tur til behandling.

|
Status etter turer har blitt sendt Alle turer som er vellykket sendt til Visma vises med et flagg ved avkrysningsboksen. Disse kan ikke sendes på nytt. Dersom du ønsker å sende turene på nytt må du slette dem fra Visma.

Turer som ikke kunne sendes blir flagget med et rødt utropstegn dersom de er forsøkt sendt til Visma. Dette er turer som er markert som Privat og Egendefinert sats. Dersom det er meningen å sende disse turene til Visma må satsen endres til en tillatt sats.

Har Visma-integrasjonen sluttet å fungere? Det er autorisasjonen fra Visma som har utløpt, og du må bekrefte din konto på nytt. Gå til https://www.autogear.no/no/Settings/Integration og trykk på Avslutt integrasjonen. Deretter aktiverer du den på nytt med ditt Visma brukernavn og passord. Ingen turer eller informasjon går tapt.
|
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.